GTHR Poland to miejsce, gdzie troszczymy się o naszych pracowników oraz partnerów zewnętrznych. Nasze wartości opierają się na budowaniu harmonii, dbaniu o dobrostan i bezpieczeństwo, a także rozwijaniu otwartego środowiska pracy. Pragniemy, aby każdy członek naszej społeczności mógł aktywnie przyczyniać się do eliminacji nieprawidłowości w naszych strukturach.
GTHR Poland to miejsce, gdzie troszczymy się o naszych pracowników oraz partnerów zewnętrznych.
Nasze wartości opierają się na budowaniu harmonii, dbaniu o dobrostan i bezpieczeństwo, a także rozwijaniu otwartego środowiska pracy.
Pragniemy, aby każdy członek naszej społeczności mógł aktywnie przyczyniać się do eliminacji nieprawidłowości w naszych strukturach.
Niniejsza polityka ma na celu ułatwienie pracownikom, współpracownikom oraz innym zainteresowanym zgłaszanie wszelkich nieprawidłowości. Obejmuje to naruszenia prawa, przepisów, zasad czy standardów obowiązujących w GTHR. Działamy w duchu transparentności, a naszym celem jest skuteczne reagowanie na zgłoszenia oraz utrzymanie najwyższych standardów etycznych w naszym postępowaniu biznesowym.
Otrzymania zgłoszenia w ciągu 7 dni od daty jego przekazania (o ile zgłoszenie nie było anonimowe)
Wyjaśnienie
Przeprowadzenie postępowania wyjaśniającego i podjęcie decyzji w okresie nie dłuższym niż 3 miesiące od zgłoszenia
Odpowiedź
Informację zwrotną do zgłaszającej osoby (o ile zgłoszenie nie było anonimowe) dotyczącą podjętych działań w celu usunięcia nieprawidłowości, nie później niż 3 miesiące od daty zgłoszenia.